fbpx

Blog

Kolikrát týdně cvičit?

Další často kladená otázka, na kterou neexistuje jednoznačná odpověď. Záleží na spoustě faktorů jako: pokročilost, psychické rozpoložení, fyzička, stravování, zdravotní stav, typ lekce a spousta dalších.

Když se na to mrkneme z pohledu pokročilosti:
Začátečník

  • vždy doporučuji začít nejdříve od pomalých lekcí jako pilates a jóga,
  • cvičení alespoň 2x týdně pilates,
  • každý den krátké sekvence jógy, např. pozdrav slunci a pod.

Mírně pokročilý

  • 1x – 2x za týden cvičení rychlejší lekce (funkční trénink, tabata…)
  • 1x týdně pomalá lekce
  • každý den protažení alespoň 2x10minut (jóga)

Pokročilý

  • cvičení 3x týdně kombinace ryhlejší a pomalejší lekce
  • každý den alespoň 2x10min jóga

Mějte ale na paměti, že záleží na každém jedinci individuálně! Já jako trenér jsem zvyklý cvičit v podstatě každý den a do toho si jít ještě zaběhat + dělat jiné sporty.

Nezapomeňte, že je pro naše tělo vhodné se každý den pohybovat minimálně 30 minut!! Snížíte tak, nebo dokonce zamezíte, všem zdravotním rizikům. 

Mišák

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *